Friday, 13 February 2015

MINYAK TURUN HARGA, TIADA RUSUHAN



TENGAHARI kelmarin ketika saya sedang memberhentikan motor kapcai saya dipersimpangan trafik itu, tiba-tiba saya ditegur oleh abang matcha EX5.

Abg Matcha: Itu anwar punya kes takde rayuan kah?
Mula-mula saya sangsi juga, tetapi tengok dia buka cermin muka topi helmet dan rupa seperti hero tamil itu, maka saya pun melayan saja.
Wak: Dah buat rayuan lah nih.
Abg Matcha: Sudah buat rayuan kah?
Wak: Sudah lah, tak berjaya. Kena penjara lah sekarang.
Abg Matcha: OOOO gitu kah?

Dan bila lampu trafik hijau, kami pun meneruskan perjalanan ke destinasi masing-masing.

Nota lalat. Innalillah wa-inna ilaihi raji’un – Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return.. alfatihah untuk Hasbullah Awang dan Nik Abdul Aziz Nik Mat.

11 comments:

  1. berhenti sat pun ada org tgur..bgus2..hihi

    ReplyDelete
  2. aik.. ramah betul. mesti dia dok terfikir je dari tadi.

    ReplyDelete
  3. bleh plak ye matcha tu nk tnya hal tu menyempat je ;p

    ReplyDelete
  4. Mengikuti perkembangan perbicaraan matcha tu...

    ReplyDelete
  5. tetiba plak dia nk tanya.. hahaha

    ReplyDelete
  6. Hehehe....sempat pulak ya...sib baik layan..
    N/L:alfatihah...

    ReplyDelete
  7. Alfatihah untuk mereka yang telah pergi.
    Tajuk entri lain, tapi citer lain pulak. :D

    ReplyDelete
  8. Ayo macha, sempat lagi tu sembang isu terkini.hehe

    semoga tuan guru n hasbullah awang tenang disana

    ReplyDelete
  9. apa kaitan matcha, anur ibrahim dan harga minyak turun heee

    ReplyDelete
  10. Ohhh sempat juga sembang yer kat Traffic Light...bagus tu merapatkan silaturrahim namanya...

    ReplyDelete
  11. hati2 macha...

    Alfatihah ,semoga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly