Thursday, 26 March 2015

CORONATION DAY



SAYA bukanlah fotografer bertauliah yang dijemput ke dewan istana untuk majlis kemahkotaan sultan, jadi menembak dari jarak jauh diatas jejambat Sungai Chat saja pun sudah memadai.

Blog bukanlah hakmilik kekal.




























6 comments:

  1. mcm peel manusia ek ni spnjang majlis kemahkotaan sultan johor tu kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. seperti cerita dongeng dulu dulu, rakyat dari pelusuk kampung pun datang berpusu-pusu menghadiri hari kemahkotaan sultan ., ;p

      Delete
  2. Rugi plak tak menempel time ni... Mesti meriah kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriah giler., tapi hari pon panas terik., tp masa ni cik kak SS katne? ;D

      Delete
    2. Tengah menempel kat tempat lain... ha ha ha..

      Delete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat