Monday 23 March 2015

HARI KEMAHKOTAAN



HARI ini Isnin (23 Mac 2015) adalah hari kemahkotaan Sultan Johor dan cuti umum untuk seluruh negeri dibawah jajahannya. Saya pun sedang bercuti juga. Semalam sore sempat lagi berpeleseran jalan-jalan di pantai lido melihat persiapan untuk perarakan esok. Khemah-khemah dan jamban bergerak ditepi longkang pun sudah didirikan.

Blog bukanlah hakmilik kekal.











6 comments:

  1. mlm tadi tgok majalah 3 sempoi je sultan johor tak mcm sultan friendly giler lucu pon ye..

    ReplyDelete
  2. mlm tadi tgok majalah 3 sempoi je sultan johor tak mcm sultan friendly giler lucu pon ye..

    ReplyDelete
  3. Cemburu dengan mereka yang dapat menyaksikan secara live..

    ReplyDelete
  4. orang Johor jugak ke?yeay kita sama!

    ReplyDelete
  5. waaa, bestnya bergambar..orgbyg duk berdiri pakai bju puyih tu memang tak boleh diajak bersembang ka? pernah g kat luar istana negara tu... yg berkuda...dia diam je,

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat