Monday, 6 April 2015

5 HOURS OF MOBILE PHONE CONVERSATION



SAYA kalau bercakap menggunakan telefon bimbit dipegang ditelinga selama 41 13 minit pun otot tangan menjadi kibas. Inikan pula mamat bangla yang duduk bangku tepi tingkap disebelah saya yang bercakap tak berhenti-henti dengan kawannya dalam bas ekspres selama lebih 5 jam. Nasib baiklah juga saya menggunakan set kepala (baca: headset) untuk mendengar lagu-lagu dan nasyid kegemaran saya.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

9 comments:

  1. menggila bangla tu 5jam x brenti cakappp

    ReplyDelete
  2. Mungkin dia tengah bercinta kerana orang yang tengah angau tak rasa lama pun bila bergayut.
    Contoh ada sorang member ofis Mrs. A ni boleh bergayut dari pagi sampai pulang cer kira berapa lama tu?

    ReplyDelete
  3. 5 jam? mesti mat bangla tu sedang BErCINTA

    ReplyDelete
  4. cair tahi telunga kalau macam tu..

    ReplyDelete
  5. 5 jam? perghh..bukan setakat otot tgn je kebas, cuping telinga pun boleh cair..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan telinga yg cair kak Syida..tapi tahi telinga tu cair sbb panas eheheh

      Delete
  6. 5 jam bercerabih , saya nak ckp dalam fon sekejap pon rasa macam dah lama... jenis yg tak pandai nak borak dlm fon... huhuuu,

    ReplyDelete
  7. ha.. ha... dahler cakap kuatkan...

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat