Saturday 4 April 2015

AIR ZAM ZAM



KELMARIN saya sudah berlarian ke Tabung Haji untuk membeli 2 botol 500ml air zam zam yang berharga dua belas hinggit sebotol. Tiba-tiba kakak penjual menyuruh saya membeli habbatus saudah pula. Tapi saya tidak berminat.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

5 comments:

  1. murahnya air zamzam tu..berbaloi beli...yan suka minum air zam zam sedap..payau2 manis

    ReplyDelete
  2. dah namanya sudah nak dapat,benda kualiti..harganya pasti lebih mahal sedikit

    ReplyDelete
  3. biasalah org berniaga...mesti lah promote beli itu ini

    ReplyDelete
  4. samalah harganya kat sini, sya dibeli kedai ... memang rm12 sebotol

    ReplyDelete
  5. Assalam,

    Standard price tu RM12. Botol mineral kecil. Saya selalu beli dulu2. Kalu nak yg RM120 direct dari Makkah boleh beli dgn Rayhar Travels yg berpejabat dlm bangunan PNB Darby Park. KL, dekat jer dgn Bgn T.Haji. Saya Haji tahun 2011, lebih selesa order air zam zam dgn Rayhar Travels. Alhamdulillah. Masa Haji juga saya kirim botol besar air zam zam pos dari Mekah siap sampai pintu rumah di KL.. Caj delivery shj. Harganya sama. Around RM114/RM120.

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat