Thursday, 30 April 2015

CIKO, KHAIRUL MUAMMAR FAYYADH



KELMARIN penulis telah berkesempatan bekejaran ke Bukit Permai untuk menziarah rakan yang baru menimang cahayamata untuk pertama kalinya. Berat bayi adalah 4.1kg ketika dilahirkan dan sekarang berada didalam keadaan normal. Alhamdulillah.

Nota lalat. Ini adalah entri ke 30 dan entri terakhir penulis untuk bulan ini. Sedih kan. Semoga kita bertemu lagi di bulan hadapan. Amin. ;p

Blog bukanlah hakmilik kekal.







15 comments:

  1. wow besar tu 4.1kg comelll nye nama pon sedappp

    ReplyDelete
    Replies
    1. besar dan berat bayi itu kann mak ;p

      Delete
  2. boleh tahan beratnya tu. comelnya dia. rindu ngan bau baby

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo rindu kene usaha tangga baby mak., hakhak2 ;D

      Delete
  3. Tengok gambar baby.. terasa rindu dengan bau baby..
    Kat rumah baby yang paling kecik baru masuk 3 tahun umurnya.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh, 3 tahun dah patut ada 2 3 baby nih makk., kihkih2

      Delete
  4. besar juga baby tu... alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. 'blog bukanlah hak milik kekal'

    eh macam kenal je ayat tu. Incek Me! Haha.

    Semoga anak yang lahir itu sentiasa menjadi penyejuk mata buat emak dan ayahnya.

    ReplyDelete
  6. Ciko tu cute....tai mata sepet sebelah eheheh

    ReplyDelete
  7. semoga khairul membesar dgn baik dan jadi anak yang soleh aminnn

    ReplyDelete
  8. 30 entry tu banyak wakkk... Satu hari satu... Cukup sebulan...

    ReplyDelete
  9. Comelnya baby.. Comel macam SS.. Keh Keh Keh... Sape nama baby tu Wakkk?

    ReplyDelete
  10. opss tak perasan... KHAIRUL MUAMMAR FAYYADH... Confuse dengan nama si kucing Ciko tu.. He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo tengku SS goyang goyangkan inul mouse tu mesti leh baca caption atas gambar, hihik2

      tp mesti tengku SS pakai tab ke ipad ke mesti tak perasan kanns ;p

      Delete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly