Monday 13 April 2015

FATE IS IN OUR HANDS



MONOLOG.
KELMARIN penulis sudah naik berang dengan perangai rakan sekerja yang seorang ini. Ulang ayat-ayat tidak membina langsung dan kata-kata yang menghina, bukan gurauan lagi. Luncai tidak akan biarkan. Biarkan? Bersabar sampai bila? Kesabaran ada batasnya. Mulut celupar bangsat harus diberi peringatan.

Itulah yang berlaku. Ramai lagi yang harus diberi peringatan.

Ajal, maut, jodoh dan rezeki sudah ketentuanNya. Kita cuba berusaha yang terbaik.

Cerita lain. Kelmarin rakan saya yang lain ada menyatakan, "wak, air muka nampak lebih berseri". Penulis rasa macam tidak percaya. "Tidak seperti dua tiga bulan yang lepas" katanya lagi. Penulis akui sendiri, hidup harus diteruskan dalam keadaan apa sekalipun.

Blog bukanlah hakmilik kekal.



4 comments:

  1. bagi penampo buaya je kt mulut longkang mcm tu hikhikhik...

    ReplyDelete
  2. waaah marah betul ni ehehe.. sabaq sabaq..

    ReplyDelete
  3. marah.. marah.. sabo je lah dengan orang macam tu... hahaha...

    ReplyDelete
  4. kenapa Wak..kenapa ni..ce share ngna JM..kan kan ado!

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat