Monday 27 April 2015

HIS FIRST HOUSE



KELMARIN penulis telah menemani anak lanang yang baru bekerja itu di majlis cabutan undi rumah oleh pemaju perumahan. Walaupun ramai permintaan, rumah yang disediakan juga banyak. Jadi peluang untuk mendapat rumah adalah cerah.

Alhamdulillah. Anak lanang penulis telah berjaya dan sekarang beliau sedang pening menguruskan pembelian rumah pertama beliau itu. Semoga dipermudahkan, amin ya robbal alamin.



Pengalaman penulis yang tidak dapat dilupa apabila jurubank BSN anak dara yang comel kecil manis jelita mengejar anak lanang, bukan mengejar penulis ya, untuk mendapatkan nombor telefonnya untuk dihubungi nanti.

Blog bukanlah hakmilik kekals.



















7 comments:

  1. waaa manyakkk syiokkk dh ada rezeki miliki rumah sndri Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah muda2 lagi dah ada rumah sendiri..nanti boleh cari 'suri rumah' pulak...tul tak Wak

    ReplyDelete
    Replies
    1. suri rumah dia biarlah dia carik sendirik, rasanya dah ada calonn tuuu ., huhu2

      Delete
    2. APA?????? alaaaaaaaaaaaaaaa ka chimmm!!!!!

      Delete
    3. Moment yang paling tak best adalah terpaksa lalui procedure nak beli umah... Memang memeningkan... Part paling berdebar bila tunggu loan approve... Dan moment yang paling indah bila dapat kunci rumah...

      Delete
    4. Jay Emm melepas! He He He...

      Delete
  3. Bertuahlah siapa yang jadi isteri anak lanang itu nanti.
    Muda-muda dah ada kesedaran nak buat aset

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat