Friday, 15 May 2015

OLE OLE BANDUNG WAK MANA



KEBOSANAN mencipta kelainan membawa penulis ke pantai. Udara bersih dan nyaman sepoi sepoi bahasa amatlah menenangkan. Lupakan sementara masalah yang sedang berserabut di minda.

#pulau kapas cotton

Blog bukanlah hakmilik kekal.

20 comments:

  1. best nyer bersantai di tepi pantai sambil melihat ombak menghempas pantai ;)
    singgah Jumaat

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam mak, lg best kalo g pulau jugak ;p

      Delete
  2. buai laju2....kot2 ada ank raja nk dtg minang ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. puteri raja dari Minang best jugak ., harhar2

      Delete
  3. apa kaitan tajuk tu wak? haha.. tuju kat Tengku SS ke

    ReplyDelete
  4. syoknya bersantai ditepi pantai. saya suka pantai...tapi jarang berpeluang ke sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa mak siannyer, senggol2 en asben tu mesti leh g pantai ., huhu2

      Delete
  5. seperti biasa..tajuk lain kandungan nya lain..harap2 kata2 Wak sama seperti dalam hati ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm cik JM tak caye ke, hati terkenang mulut menyebut ., ;p

      Delete
  6. tgk buai tu tingat buai ms sy main pondok2 ms kecik2 dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ms main pondok2 tu ade main kawen2 takk., alalala

      Delete
  7. p/s kalau dtg KLIHF sggh kat booth kami ek booth AM

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe timekaseh, kalo ade jodoh kita berjumpa., insyaAllah

      Delete
  8. Kalau la dapat papan ayun tu lapik ngan bantal kecik.. lagi syiok layan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat tgh padang pasir pon leh layan gak mak., kann ;p

      Delete
  9. Ini dah bukan kasi hint lagi ni, wak. Ini dikira tuntut terang-terangan :)

    ReplyDelete
  10. bunyi deruan ombak..angin sepoi2...terasa tenang je jiwa yang tengah kacau kan wak...

    ReplyDelete
  11. mcm best je bersantai di tepi pantai begitu. hehe

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly