Friday, 1 May 2015

PBAKL 2015, SEMUDAH ANDA MEMBUAT DOSA



SEBENARNYA saya sudah lama tak ke pesta buku. Sudah kurang minat saya untuk membeli dan membaca buku. Kecuali untuk bacaan kaum kerabat. Tetapi kaum kerabat lebih minat melayari internet dan bermain games di komputer sekarang ini. Tapi saya terpanggil untuk ke pesta buku di PWTC kelmarin dan berjumpa dan bersemuka dengan blogger Merah Silu.



Blog bukanlah hakmilik kekal.















10 comments:

  1. saya cukup minat dengan buku..beli kadang-kadang

    ReplyDelete
  2. yan suka buku :-))...

    tapi sekarang dah jarang beli ..

    ReplyDelete
  3. menang vespa tu yg tak tahan tu..

    ReplyDelete
  4. rasa mcm nak pergi lagi je. hehe

    ReplyDelete
  5. beli buku byk2 sbb xkena gst.. hehe

    ReplyDelete
  6. Untunglah dapat pergi ke pesta buku. Saya tak berkesempatan pun lagi.

    ReplyDelete
  7. lagi mudah buat dosa dari pegi ke PBAKL tu rasanya lah

    ReplyDelete
  8. Berat jugak genre buku pilihan Wakk nih... Tak mampu SS nak baca...

    ReplyDelete
  9. Jenis lukisan dalam buku tu SS suke...

    ReplyDelete
  10. Nasi goreng dengan kari daging?

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly