Wednesday, 6 May 2015

TEMERLOH: THEN & NOW

Temerloh: After (2015) & Before (2014, mouse hover and credit to Rossa Calla)

KEBOSANAN mencipta kelainan membuatkan penulis tiba juga di Pusat Perlindungan Gajah Kuala Gandah pun sudah petang lagi 13 minit sebelum pagar ditutup.

Singgah di bandar Temerloh pun tiada yang menarik, dan ikan patin bukanlah makanan kegemaran penulis. Cuma penulis menemui keinsafan bila melihat papan tanda Temerloh yang rosak teruk sebagai bukti banjir besar 2014 yang baru lepas. Untuk melihat gambar dulu semasa banjir, sila goyang-goyangkan inul tetikus anda diatas gambar.


Blog bukanlah hakmilik kekal.



9 comments:

  1. ati2 wak..jangan sampai gajah naik minyak :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo nek minyak leh digoreng dan dihidang kan makk ., harhar2 gurau2 je

      Delete
  2. Gajah tu macam dah tua je... Patutnya suruh gajah tu duduk.. Boleh orang buat kain... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiss hiss tengku SS devogue ni, gajah mana penah tua., kalo tua sape nak kawen dengan yang muda .. motipps ;p

      Delete
  3. Pandai berlawak rupanya penulis ni hihi.... Tengok Temerloh tu teringat dulu kalau subjek lukisan suka kaler separuh lain....mcm tulah ...atas putih, bawah lutsinar hihi...

    ReplyDelete
  4. xdan nk mndi2 dgn cik gjah ye klu smpi pon pgr dh nk tutup ;p

    ReplyDelete
  5. tulisan temerloh tu...nyawa2 ikan sudah

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat