Sunday, 28 June 2015

TAKUT BERCINTA DENGAN SUAMI ORANG



PENULIS sebenarnya bukanlah mengikuti berita berita sensasi artis tanahair, tapi bila ada ahkak hotel itu bilang muka penulis seperti wajah suami artis membuatkan penulis teruja hendak melihatnya sendiri. Haaa, jauh udang dari panggang dari api, kata rakan penulis yang itu.

Kisah-kisah berkenaan Hanez Suraya:

1. Suami cemburu Hanez Suraya bataskan lakonan [+ 17/3/15]
2. Foto Hanez Suraya Semakin Jelita Umpama Patung [+ 6/15 ]
3. Takut bercinta dengan suami orang - Marsha [+ 4/14 ]
4. Gelaran Perampas Suami Orang, Hanez Suraya Ratu Kontroversi 2014 [+ 19/12/14 ]
5. Hanez Suraya Desak Nurliyana Mohon Maaf Kerana Fitnah Dirinya [+ 5/3/14]

Lagipun, tak elok cerita keaiban orang dan masalah rumahtangga orang lain di bulan yang mulia ini kan. Rumahtangga kita sendiri pun ada masa-elahnya juga.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

19 comments:

  1. Laut mana yang tak bergelora..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tular, dah tahu laut bergelora, nak jugak berumah ditepian pantaii., huhu2

      Delete
  2. kalau bukan bulan pose pun tak elok citer aib org wak :-))..

    suami org lebih caring dari yang bujang...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak ni mcm dh byk pengalaman dgn suami orang., harhar2 salam ramadhan mak yanty tuuu ;p

      Delete
  3. HEH..HEH..SEAKAN RUPA SUAMI ARTIS TU...HENSEMNYA.

    ReplyDelete
  4. ce letak muka wak ngan muka laki hanez tu.. hahaha

    ReplyDelete
  5. cer tayang skit muka yg persis suami hanez suraya tu ;p

    ReplyDelete
  6. nak perasan jugak...muka suami mak pun ada iras-iras muka artis...hahaha

    ReplyDelete
  7. wow...nanti ada peminat nak bergambar, jangan lari lak

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Wak,
    Dapat batu lesung mcm dlm gambar tu.. syok layan buat sambal belacan.
    - kompon Minah Arab kat bawah rumah akak ngamok nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam cik kak sham yg jauh dimata tuu., psl lesung batu ni ada kawan wak keje kt afrika dia kata minah arab guna tuk pemuas nafsu betul ke ., oops silap minah arab mana tau guna lesung batu kecik camni, dorg pakai lesung giling., harhar2 kawan wak yg citer yee ;D yaa ampunn mak

      Delete
  9. Waaa....ada iras2 ka wak?? Glamer laa nnti...dh mcm retis...hahahaa

    Selamat berpuasa yee heheheh

    ReplyDelete
  10. takut akhirnya kawen jugak.. jodoh kan

    ReplyDelete
  11. suami tua ke muda ke.. jng suami org dh la hehehehe

    ReplyDelete
  12. Nak tengok juga muka yg dikatakan macam husben retis tu..
    Gambar passport ke..gambar poster ke...mak tak kisah...haha :D

    ReplyDelete
  13. cuba tunjuk muka . sebelah pun ok pe . jgn nanti ada hanez suraya 2 berkenan lak wak ... heheheee

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat