Thursday, 11 June 2015

UNTUNGLAH ADA IPHONE 6

"Diambil dengan iPhone 6"

MALAM kelmarin penulis telah menemani anak dara penulis yang mahu menggunakan baucer bukunya di kedai buku KLCC itu. Namun buku seni dan lukisan yang beliau cari tidak dapat ditemui. Hujan renyai renyai pada malam tersebut juga membantut rancangan penulis untuk menangkap gambiran kandid para pengunjung kesitu.

Nota lalat 1. Gambiran papan iklan yang baharu saja didirikan diatas penulis rakam sebelum pulang kelmarin. Penulis ambil dengan iPhone cap aiYam sahaja. Boleh?


Nota lalat 2. Sedikit pencerahan dari penulis bahawa gambiran dibawah ini bukanlah diambil dari iPHone cap aiYam penulis pula. Dan bukan diambil dengan iPhone 6.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Suria KLCC at night.

Sushi King, KLCC

Concierge, KLCC.

Homopus Signatus, the smallest tortoise.

Homopus Signatus with cikputih.

Wagyu tenderloin medium well done steak last night, Me'nate Steak Hub Ampang Jaya.

23 comments:

  1. Iphone 6 plus forever... he he he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harhar2 wak dh agak mesti cik tengku SS mengkromen mula mula ;D

      Delete
    2. ada 'plus'? wahh bisa copot jantung wak ;p

      Delete
    3. tular cik suida, untungkann sape kawan dgn org ade iphone 6., kuikui2

      Delete
    4. JM mampu ada gambar Iphone 6 je

      Delete
  2. gambar2 advertisement iphone 6 semuanya cantik2 belaka...terbekenan pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli je makk, 7 8 lapan lagikks., sy nak satuu ., hihi2

      Delete
  3. tak mampu yan nak membelinya wak oi :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. cap aiyam pun ok apa kan wak.. hahaha

      Delete
    2. tp ade org tak main henpon cap aiyam ye cik kak suida ;p

      Delete
  4. teringin,, tp tunggu keje dlu lah,,haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang dah keje pon ade yg x mampu nk membelinya dek oiii., ;p

      Delete
  5. mahal tau hrga Iphong ni.. wat downpayment keta ajelah... hahahahaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya x cukup wat downpayment beli kete baru, nk byr installment kete pon utk sebulan jak., hakhak2

      Delete
  6. amboih, mkn daging wagyu..
    lagi 2-3 langkah sampailah rumah ambe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah bebienor nk parkg kt sini cik kak kann ,kene pusing 2-3 kali tupon nasib gak., huhu2

      Delete
  7. sy mmpu guna Sony je tu pn dh mcm nk tecekik mebayo nye hahaha ;p

    ReplyDelete
  8. iphone6? JM mampu tgk je Wak

    ReplyDelete
  9. semoga satu hari nanti iolls mampu membeli iphone 6 tu..ahaha

    ReplyDelete
  10. Mampu tengok jelah.. hehehe..

    ReplyDelete
  11. iphone6 mmg tergoda sangatt...

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly