Tuesday, 7 July 2015

SOME RANDOM PHOTOS FROM LAST WEEKEND

Cikbibah Pepel with her 1:32 sibling.

KEBOSANAN mencipta kelainan. Penulis paparkan dalam entri ini beberapa gambiran rawak dari minggu lepas. Tiada cerita yang menarik untuk dicoretkan.

Cuma kelmarin penulis sempat ke seberang tambak membeli suratkhabar dan terus berlarian ke pantai medan ikan bakar port dickson merakamkan momen matahari tenggelam yang menawan juga.


Nota lalat. Entri penulis bulan Mac yang lepas ke MIB juga. Link.
Blog bukanlah hakmilik kekal.

Diambil dengan iPhone cap aiYam.
The only photo I captured while in the island.

DPM calls for probe - The Sunday Times.

d'Jeti, MIB Port Dickson.

landscape view.

"Aziz jangan tunjuk samseng kat sini, faham, Kotam'

A lamp post.

The sunset view.

ready to break fast.

The blue hour.

16 comments:

  1. Replies
    1. salam salam, marila kita bersalam salaman., hehe2

      Delete
  2. Assalamualaikum....
    Chantek2 nya gambar

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam,
      timekaseh, gmbr biasa2 ajeeew ;p

      Delete
  3. WAH ADA BUNGA API PULA CANTIKNYA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bungapi atas header tu hanya hiasan semata mata mak pah yee , hehe2

      Delete
  4. subhanallah... semua mmg cantik2...
    pandai tuan punya blog yg amik gambar lawo2 nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, timekaseh cik kak tuu, tembak2 suke suki jeew ;D

      Delete
  5. gambar the blue hour tu sangat2 cantik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgk gmbr je pon chantek, kalo gi tengok dgn mata sendiri lg chantek ye mak yanty ., hehe2

      Delete
  6. Replies
    1. hehe tenkiu cik kak anies tuu, tembak2 je mcm biasa ;p

      Delete
  7. Subhanallah cantiknya..org yg snap pun pandai menggayakan..terbaiklah
    ah semua gambar2 ni

    ReplyDelete
  8. cantik la semua gambar-gambar ni

    ReplyDelete
  9. cantiknya! kagum saya
    dulu penah dah nk ambik kos photography
    pastu tak jadi ambik, tak ingat pasal apa
    sekarang tengok orang ambik gambo cantik, mula rasa nyesal

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat