Monday, 13 July 2015

THE FIRST 2015 RAYA CARD OR MAYBE THE LAST



AKHIRNYA ole-ole bandung yang penulis ushar usharkan telah selamat tiba dirumah merpati penulis yang itu ya. Tiba didalam sampul kad raya dengan pantun raya juga. Tulisan pantun pengirimnya,

"Bulan Ramadhan Bulan Mulia
Disambut Dengan Penuh Gembira
Kini Syawal Menjelma Tiba
Tangan Dihulur Maaf Dipinta"

Terimakasih tidak terhingga penulis ucapkan kepada rakan blogger devogue cik tengku Scdha Sein (SS) yang jauh dimata itu. Bebienornya penulis tidak pernah memberikan alamat rumah kepada pengirimnya. Tetapi biasalah dalam dunia internet dan laman sosial, semuanya ada dihujung jari kan, kanns.

Ini pantun balasan biasa-biasa saja dari penulis pula,

Blog diwalking sehari-hari,
Dalam gelap siang malam atau senja,
Penulis menyusun sepuluh jari,
Salah dan silap harap dimaafkan juga .,


Blog bukanlah hakmilik kekal.

41 comments:

  1. Wak...selamat hari raya..maaf zahir batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak yanti, sama sama, selamat hariraya maaf zahir batin juga ;p

      Delete
  2. Ehh.. Dah sampai lah... Ha Ha Ha... Selamat Hari Raya Wakkk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harhar2, alang alang penyeluk pekasam kannns cik tengku SS teww ;p

      ps. belalai gajah ituu memey lawo kanns ;B

      Delete
    2. Kad raya tuk akk pun dah sampai dari SS, tapi tak dan nak tunjuk2......terima kasih SS.

      Delete
    3. bukan nk nunjuk2 ye makk, cuma nk appreciate pengirimnya yg bersusah payah hntr kadraya dizaman canggih penuh dgn laman web sosial bagaii nih,

      lainla kalo dapat duit raya juta2 lemon tak gitewww cik kak SS ;D

      Delete
    4. Ha Ha Ha... Memang saje nak surprisekan Wakkk...

      Delete
  3. Wahh..syoknya dapat kad raya. Patut di tambah baris pantun tu..

    Pecah kaca pecah tong
    Sudah baca harap gantung :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe2, sibbaik tak begini pantunnya,

      Pecah kaca pecah gelas,
      Sudah baca harap balas ;p (pas raya la baru mendapat balasan kann)

      Delete
  4. Wak!!!! not the last one because...ada satu from me....i send to u last week hiksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jay Emm!!!! hihi2 iyelar tuuuuuh ;D

      Delete
  5. aha...dapat dari SS yek...bestnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ammvoii, Jay Emm berkonspirasi bagi alamat wak kat orglen yee., huhu2

      Delete
    2. Wakkk lupa ke Wakkk pernah suruh SS mintak kat Jay Emm... Ha Ha Ha... Dah lama dah alamat wakkk ada kat SS... tunggu masa je nak terkezutttkan wakkk... keh keh keh...

      Delete
  6. dikesempatan ini sya juga ingin memohon ampun dan maaf andai terkasar gurauan atau ada komen yg menyinggung hati...
    minal aidil walfaizi maafkan zahir n batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. timekaseh cik kak, sama2la kita bermaafan ., ;D

      ps. tp nape blog cik kak lama tak updet erk ? hrmmm

      Delete
  7. BESTNYA DPT KAD RAYA...SLMT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe2, kad raya kawan kawan siber je kak Pah, maaf zahir batin juga ;D

      Delete
  8. cik en mohon keampunan jugak.. selamat hari rayeeee....nk wit raya.. ahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik en nk wit raya sila dtg ke umah yee., hehe2

      Delete
  9. selamat idul fitri wak, maaf zahir batin.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidilfitri gak mak nasa tuu, sama2la kita bermaafan ;p

      Delete
  10. akhirnya.. dok ushar2 ye wak.. sampai dah ole2 wak ye.. sekali kad raya tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harhar2, hayat kena baek2 ye cik suida tuu ;p

      Delete
  11. Tak kan last kot wak kan ramai peminat.. mesti ada lagi tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. maneder cik suida pon xmoh bg kadraya jugak, huhu2

      Delete
  12. alhamdulillah..

    slmt hari raya wak =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi2, ingatan dr kawan2 yg jauh disana disana .,
      selamat hariraya gak cik nuyui tuuu ;p

      Delete
  13. Selamat hari raya encik lalat :)
    Salam kenal encik lalat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. blom raya lagi ye mak bird tuu, xde kuih raya lagikk., hikhik2
      salam ramadhan duluu., ;p

      Delete

  14. salam aidilfitri..
    maaf zahir & batin

    ReplyDelete
  15. mmg nama camgitu ek?

    Selamat hari raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan , hee naper mak tak pecaye, dlm ic sape yg tauuu ? hihi2

      Delete
  16. selamat hari raya wak tiga lalat...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 mak nuranis tuu, dah x menyabor nak balik kampong yee., hehe2

      Delete
  17. Lapar puasa terketar-ketar
    Bila berbuka lega rasanya
    Kad raya tak sempat nak hantar
    Kita mintak maaf kat sini.. kira aci la ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lapar puasa terketar ketar
      Terketar ketar tangan dan kaki
      Kadraya takpe taknak hantar
      Dalam blog cik kak buatlah spesel entri .. bolee? kihkih2

      Delete
  18. Salam Aidil Fitri buat TL sekeluarga..

    ReplyDelete
  19. Akhirnya dapat gak SS htr kat wak hihihi

    ReplyDelete
  20. untunglahh Wak .. SS kasi kad raya.. Hehhehe

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly