Tuesday, 18 August 2015

BDKJHR



KELMARIN di majlis persandingan rakan anak lanang, penulis telah diberitahu ada pertandingan rally kereta di Plaza Angsana. Bila penulis tiba disitu, penulis kemudian mendapat tahu perlumbaan diadakan di kawasan Pulada Kota Tinggi pula. Di Plaza Angsana cuma tempat meletak dan menyelenggara kereta perlumbaan (baca: paddock) saja.

Walaupun penulis tidaklah berasa kuchiva, penulis pun memandu pulang apabila penulis teringat ada pertandingan papan selaju (baca: skateboard) di Hutan Bandar. Tetapi bila penulis tiba disitu, hari pun sudah lewat petang. Hanya beberapa kumpulan belia yang sedang membuat persembahan aktiviti mereka seperti berpidato, papan selaju dan hanya duduk bersembang antara mereka.


Blog bukanlah hakmilik kekal.





Then: Jungle Town (2010)





Gambiran di tempat meletak kereta lumba di Plaza Angsana:

17 comments:

  1. bestnya budak tu berskating

    ReplyDelete
  2. PENULIS BERSKATING SEKALI YA..LAJU JER MELUNCUR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. penulis xde bakat nak berskating ye makPah ;p

      Delete
  3. Ni mesti peminat aktiviti lasak.

    ReplyDelete
  4. Tau ajer Wak segala aktiviti kat sana nunnnn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. adela info dlm fb ., sambil nak amek foto suke suki budak2 beriadah je mak Sham yg jauh dimata tuuu ;p

      Delete
  5. Replies
    1. hehe, dlm hati sape yg tau cik JM kanns ;)

      Delete
  6. BDKJHR tu..singkatan untuk Budak Johor ke?
    Budak Pontian mana?...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat banner tu ade tulis ye mak #budakjohor, bukan #budakpontian., hehe

      Delete
  7. lamanya tak pergi angsana.

    nasi ayam husin n hani ada lagi tak?

    ReplyDelete
  8. rindu nak ziarah JB...

    Bila lah "masa itu emas" nak muncul...

    huhuhuhu...

    ReplyDelete
  9. Wah, semuanya aktiviti wak tahu...paparazi yang thorbaik..heheh

    ReplyDelete
  10. wak datang penang sekeja je kan hari tu? xdan nak mntak wak belanja.. hahaha...Wak ni dah mengalahkan paparazi, merata ambik gambar.. hehe

    ReplyDelete
  11. fuyooo gempak la.. lama x tngk org main skate..
    dlu kat titiwngsa penah tngk gak

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly