Sunday, 9 August 2015

JAKEL TAMPOI



KELMARIN penulis telah pergi ke pusat pakaian Jakel sebelah Plaza Angsana itu. Penulis temankan kaum kerabat membeli jubah dan kain untuk dibuat baju kurung. Penulis juga tidaklah menzalimkan diri sendiri dengan membeli kain untuk dibuat baju melayu teluk belanga sebagai persiapan rombongan di bulan Oktober nanti.


Blog bukanlah hakmilik kekal.







11 comments:

  1. Assalamualaikum Wak,
    K.Sham tak penah jejak kaki sampai ke sini.. slalu kut nak beli kain.. pi Nilai 3 jer.

    ReplyDelete
  2. Jakel memang banyak pilihan..mutu kain pun elok...:-))

    ReplyDelete
  3. Wisma jakel KL ... Awesome.
    bahaya pergi slalu... haha... x pernah kurang dr 5 yg d beli... haha... tergoda sungguh.

    Di sbb kn self rsstnt yg sgt lemah... elok lh sy jauhi tmpat ni...
    blh g setahun 4 kali je... jgn lebih... haha

    ReplyDelete
  4. Wak... acaner nk betul kn seting reply kt my blog?
    Sakit lak hati tgk camtu... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada fb wak laa., nnti wak tolong tenok2kann

      Delete
  5. seronoknya bershopping di tempat yg selesa...

    ReplyDelete
  6. lawanya header.. hehe
    xpenah masuk mana2 jakel lg :P

    ReplyDelete
  7. Eh baju melayu upin ioun..huhu..

    ReplyDelete
  8. dah bertahun dah xbeli kain kt jakel...coz dah biasa g kedai yg murah sikit dari jakel...hihi

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat