Saturday, 12 September 2015

IPU MASAI 134



SABTU. 11 September 2015.
Indeks Pencemaran Udara (IPU), (baca: API, Air Pollution Index) di kotaraya dan negara semakin teruk. Gambiran pagi dan tengahari hari ini.

"IPU Masai 134," isteri penulis (yang itu) melaporkan melalui sistem pesanan ringkas.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

13 comments:

  1. Tinggi tu ipu nya wak ..kena kurangkan aktiviti dekat luar

    ReplyDelete
  2. jerebu tebal anak sekolah jadi mangsa ramai yg selsema n batuk2...

    ReplyDelete
  3. musim jerebu dtg lagi..harap Allah turunkan hujan dgn lbih kerap utk menghapus jerebu..Amiin!

    ReplyDelete
  4. Baru sahaja pulang dari Ayer Hitam Johor....di sana kepala tak rasa pening.....sampai di Perak terus pening kepala....perbezaan mendadak IPU kot...

    ReplyDelete
  5. sebelah penang ni hari ni baru terasa teruk sejak 2 hari tak hujan..

    ReplyDelete
  6. kena cari topeng macam tahun2 sudah jugak.....jerebu teruk!

    ReplyDelete
  7. my kakak my abang semua dok masai ... kesian diorang berjerebu teruk

    ReplyDelete
  8. Moga keadaan kembali reda. Take care semua

    ReplyDelete
  9. Kena pakai face mask dah ni....
    Moga keadaan jerebu tak makin melarat.

    Wak, baru perasan wak tukar header. Tu gambo metronome kan?

    ReplyDelete
  10. nak bawak kenderaan pun xberapa nk nampak.. mengharapkan hujan lebat yg turun waktu ptg

    ReplyDelete
  11. hari ni d tempat JM dh kurang sikit...sbb hujan semlm dan hari ni

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat