Saturday, 19 September 2015

POCKY



KELMARIN dalam perjalanan untuk bersolat jumaat, penulis ternampak ada budak-budak jurujual mempromosi produk stik biskut Pocky yang popular ini di stesen LRT. Bila pulang dari surau Tabung Haji itu, penulis pun membeli 6 kotak dengan harga RM10 sahaja. Gadis jurujual itu berkata, "wak, beli 4 dapat percuma 2." Penulis tidaklah pasti samada harga itu betul-betul murah berbanding harga di kedai biasa. Tetapi tujuan penulis membelinya kerana teringatkan anak lanang bocah cilik (baca: anak lelaki) yang itu yang penulis sudah 2 minggu tidak berjumpa. Wehh, siapalah tidak sayang anak, tapi ada kan mak, kannns. ;p

Blog bukanlah hakmilik kekal.

21 comments:

  1. Replies
    1. wak x penah try, dulu kecik2 adala try jugak., hehe2

      Delete
  2. Murah tu 6 kotak for RM10.
    Sekali hadap je ni.

    ReplyDelete
  3. BOLEH MKN RAMAI2 SEKELUARGA NI...

    ReplyDelete
  4. bukan anak je suka.. cik en pon suka sungguh..hahaha

    Jom singgah blog : Nurfuzie.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik en suka makan jajan pocky nih yee., mcm iklan jepun tuuu ;p

      Delete
  5. WAK...

    jom gv support ... jawab soklan2 cepu cemas saya :http://hnr318.blogspot.my/2015/09/jom-berkenalan.html?m=1

    Tolong pomot skali if baik hati ...
    I really hope it can reach many heart of readers for the medicine awareness...

    Jazakallahu khayr ... tengs in advance ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah, nnti senang wak tenok camne., ;p

      Delete
  6. rasanya zaman saya kecik dah ada benda ni ... anak lanang cilik ki seng bongsu yo wak .

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyo tenan mbakyu .., anak sing ragil ;p

      Delete
  7. mesti anak lanang wak senyum meleret..

    ReplyDelete
  8. Sekarang dah macam2 perisa ada.
    Murah tu.10 hengget dapat 6. Tak ada gst nampaknya :)

    ReplyDelete
  9. mmg ada je yg x sayang anak tp syg mak...geram je org mcm tu

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly