Sunday, 8 November 2015

BEAUTIFUL BODY

C200K on LDP.

Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 8/30
Post of the Day: 4/4

KATA orang tua-tua berpesan, katanya, "tak dapat tengok bodi, tengok bontot pun jadilah."

Blog bukanlah hakmilik kekal.

24 comments:

  1. Hihi....
    Laki mak selalu ckp..... sapa bawak kereta dia ni sampai sini ni.....huh....mmg suka berangan ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak, wak x brape nk phmla., cerr mak citer bia terang ;p

      Delete
  2. Bontot pon sebahagian dari bodi... Tapi kena hati2... Jangan sampai tercium bontot... He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak teringat ustaz poyo wak tu ckp,

      "carila calon suami atau isteri yg bisa membahgiakan kamu, muka tak chomey takper leh tutup lampu., " harhar2

      Delete
  3. Tak mampu beli. Tak mampu maintenance. Mampu tengok je. Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kalo dah rejeki tak kemana kan mak., aminn

      Delete
  4. heh..heh...ada rejeki wak tu insyaAllah...rajin2lah potong rumput yer wak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. doakan yg terbaik mak pah yee., aminn

      Delete
  5. C200K tu mmg kacak bergaya...bontot pun power

    ReplyDelete
    Replies
    1. leh buat sup bontot tak cik JM tuuu ;p

      Delete
  6. Perghhhh.. 3 bintang tu.. rumah sebijik dah..
    - K.Sham tak mampu la Wak.. bukan MAMPU tapi MAMPUSSSSS..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat key ell nih mana nak dapat rumah sebijik? huhu2

      Delete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. dalam poket saper yg tahuu., huhu2

      Delete
    2. Bapa saya ada bercerita .... merujuk kepada diri beliau sendiri.... Kami ni nak berharta kena hutang dulu.... tapi hutang tu pun untuk yang penting sahaja....

      Wak banyak duit kot....? Berangan tak pa...manatau..angan2 dan kata2 menjadi kenyataan....

      Delete
    3. aminn moga2 molot mak fida tu masen., huhu2

      Delete
  9. In sya Allah siapa tahu satu hari nanti..kalau rezeki itu tidak untuk wak..mungkin ada rezeki untuk anak cucu wak di masa hadapan..amin..

    ReplyDelete
  10. tang bontotlah yang seksi Wak...maksud mak bontot keta....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo bontot orang tak seksi mak erk? harhar2

      Delete
  11. bontot ka pungkoq! hahhahaha :P

    ReplyDelete
  12. Amboi wak..tajuk bikin panas ..hahahw
    :-))

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly