Monday, 9 November 2015

HERO 6 FIGURES AND A FAMOSA



Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 9/30
Post of the Day: 4/4

BILA sudah penat berjalan dan membeli belah, isteri penulis (yang itu) amatlah bergumbira kerana berjumpa dengan restoran makanan segera A&W kerana ada 'waffle' kegemarannya. Bila sudah mengalas perut, penulis pun tangkaplah gambiran dihadapan kubu A Famosa yang popular itu juga.

Blog bukanlah hakmilik kekal.















22 comments:

  1. cantinya gambar... jatuh cintaaa... dengan gambar ye....

    ReplyDelete
    Replies
    1. jatuh cinta erk., nnti wak pantun satewww ., kihkih2

      Delete
  2. Wak,
    Sejak dah masuk kedai ni.. K.Sham tak sempat lagi nak menembak.
    - cantik Wak gambar2 tu semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masyuk tuu kat kedai., tembak2 nih hobi je masuk asap kuar angin jerr ., ;p

      Delete
  3. ehem2.. motip awek pakai skirt tu pe plak ni? seni gak ye... ahhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak buat segmen GA hadiah kek slice jeeer agaknyerr., kehkeh2

      Delete
  4. amboi...juling mata tgk yg pakai skirt tuhhh keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila fokus kat kek tu je mak yee., ammvoiii

      Delete
  5. Dulu restoran A&W mana-mana ada kan WAK....dengar kata restoran A&W yang pertama yang kt PJ tu pun dah nak tutup

    ReplyDelete
    Replies
    1. byk dh restoran A&W dh tutup mak nasa kann., tular susah gak nak mencari waffle bini wak tuu., huhu2

      Delete
  6. Lama dah tak gi jalan2 kat Melaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. abes skrg mak jalan2 detim gi mana ., ammvoiii ;D

      Delete
  7. Replies
    1. kihkih2, suke suki je mak anis tuuu ;p

      Delete
  8. Wahhh jenjalan ke Melaka ye wak.. Anw comey itu lego... !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo roboh kota melaka, papan di jawa wak dirikan., ammvoiii

      thanks mummy, lego bebudak kecik yg punyahh., harhar2

      Delete
  9. Wak ...

    Kita kalau ke A&W suka Frosty Glasses nya ... minum Rootbeer Float !!!

    Masih ada lagi ker di Malaysia?

    ReplyDelete
  10. Lama dah tak makan A&W. Sekarang ni cawangannya dah semakin sedikit. Susah nak cari.

    ReplyDelete
  11. Ohsem la gambar2 ni wak.

    Suka sgt ada mainan lego Big hero.

    ReplyDelete
  12. suke gambar yg wak snap yg pempuan tu x sedar..natural..

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat