Sunday, 1 November 2015

INSAF

Jalan Tunku Abdul Rahman (TAR), Kuala Lumpur, last night.

Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 1/30
Post of the Day: 3/4

RAMAI orang kata kalau makan di restoran mamak ini akan menyesal ketika membayar bil makanan.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

14 comments:

  1. insaf sekejap...esok2 dah lupa datang lagi Wak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkih2 ade bela jins agaknyer ;p

      Delete
    2. iyeke wak....takut lah jin kencing atas lauk masala tu yang tambah sedap...

      Delete
  2. Wak tlg bli brooch kt ck rahim wak ... ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pandaila wak mak pilih brooch bagaiii., butang baju pon kakPah yg belikan ., harhar2

      Delete
  3. sibukkan jalan TAR ni sbb semua ada kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriahla makk, jalan pon jem bertingkat2 jugakk ;p

      Delete
  4. Belum pernah saya makan kat situ wak.. lagipun dah lama tak turun KL..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xper,
      kedai mamak tempat lain pon banyakk makkk ;p

      Delete
  5. Nyesal masa bayo aje. Bulan depan pergi lagi...hihi
    Antara restoran feveret Mak tu....bariyani + ayam/kambing masala. Apa lagi kalau ada manggo jus...eerrmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. untunglar mak leh datang mamam nasi beriyani tiap2 bulan ., hehe3

      Delete
  6. Masa bayo je insaf..balik rumah tekak dah terasa air tangan mamak...confirm jup lagi keluar.. :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tular, air tangan mamak jugak yg dpt nama ., kehkeh2

      Delete
  7. Suatu waktu dahulu Mrs. A selalu gak makan kat sini suka pilih yang ayam goreng. Memang Insaf bila nak bayar bil tu, tapi sekejap jer.. pastu datang balik ngeh! ngeh! ngeh!

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly