Saturday, 21 November 2015

OIL STAIN ON MY JEANS

"Boss, this grease stain cannot be removed anymore!"

Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Days left: 9/30
Post of the Day: 3/4

MINGGU lepas semasa mengalihkan motorsikal orang lain ditempat parkir motor itu, seluar jeans penulis telah terkena minyak kotor dari motor tersebut. Penulis pun tidak memberitahu pembantu rumah penulis itu untuk membersihkan guna tangan sahaja. Lagipun air di rumah sedang dicatu, sekiranya banyak sangat bebelan menambah tekanan perasaan yang tidak menentu pula.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

16 comments:

  1. jgn risau org rumah tau cara nk hilangkan kesan minyak hitam kat jean wak tu...

    ReplyDelete
  2. Menambah perasaan tak menentu tuh..hahaha wak xnak kene bebel yea.. tu xbgtau..hahaha

    ReplyDelete
  3. Haha... baru lah rock wak ada stain tu...
    Hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. rockla sangatt., skali je wak gi hard rock cafe kl tu yeee ;p

      Delete
  4. Kalo kna kt jeans tak kalut sgt...
    Cee kena kt tudung...
    3 hari x hbs muncung n bad mood...

    Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. xkan tudung cik huda satu jeer., lainlar kalo tudung jenama Fareeeda., huhu2

      Delete
  5. untunglah ada pembantu rumah..kalau JM ko sental sendiri..sob sob sob sedih tau

    ReplyDelete
  6. Kat rumah...saya la mem dan saya la maid...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. untunglar laki mak garam xyah shusahh2 carik maid., hehe2

      Delete
  7. Teringat zaman muda2 dulu keja kat workshop jeans mmg asek kena myk.
    Bkn jeans je dwg n pc pn brminyak.
    Bila dh keja dgn org myk ni xde pulak terpalit myk. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. untunglar mak siti dpt kawen dgn org minyak satu syarikat minyak lagikk., ;p

      Delete
  8. susah nak tanggal kesan minyak terkena pakaian..

    ReplyDelete
  9. Kerja pitong rumput pun ada pembantu ye wak..hebat

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat