Wednesday, 11 November 2015

ON PASIR GUDANG HIGHWAY AND LARKIN TERMINAL

Traffic jam at Pasir Gudang Highway near Taman Daya.

Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 11/30
Post of the Day: 1/4

GAMBIRAN yang penulis sempat rakam kelmarin dari dalam bas ekspres menuju ke ibunegara.

Nota lalat. Lebuhraya Pasir Gudang yang memey terkenal dengan jalan beralun-alun, tiada bahu jalan, dan dipenuhi periuk api disana sini, sekarang ini sedang dinaiktaraf dari 2 lorong menjadi 3 lorong. Jadi, kemacetan biasa berlaku terutamanya di Taman Daya.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Elderly lady picking trash, Larkin Bus Terminal.

These two yellow cars blocking the bus exit.

11 comments:

  1. dah lama xgi stesen bas larkin...kali terakhir tahun 2009....masa tu nk naik bas balik KL...hihih

    ReplyDelete
  2. mana2 pun jam skang ni. ramai dah mampu naik kereta dan tak ada budaya nak kongsi kereta dah

    ReplyDelete
  3. Confused di highway pun ada periuk api ke wak?
    Mrs. A ingatkan di jalan-jalan kampung jer... ada periuk api.

    ReplyDelete
  4. Perhhh dasat sgt... dh mcm war zone gitu... siap ada periuk api tu... hihi

    ReplyDelete
  5. hahaha.. sangkut lama jugak kat situ.. haih !

    kalau drive sorang, mesti membebel sepanjang jalan...

    ReplyDelete
  6. Wak ...

    Kalau naik bas , jem jem , Wak buat apa jer? selain dari snappy snappy picca ler ...

    ReplyDelete
  7. Sebab tu yan tak suka berjalan time cuti ke jb. Memang sesak..kemalangan pun banyak

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat