Monday, 2 November 2015

PESONA TERENGGANU



Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 2/30
Post of the Day: 2/4

DALAM khemah pameran Pesona Terengganu memanglah banyak pameran dari pelbagai agensi kerajaan dan swasta. Pameran tenunan kain pun ada.

Nota lalat terkini. Penulis masih mencari-cari template blog yang lebih ringkas dan tidak berat. Kawan-kawan harap bertabah ya.

Blog bukanlah hakmilik kekal.



10 comments:

  1. Alaaaa... sy nk pergi pesona terengganu ni... tp mmg pack mgu ni..

    Harap2 rakan dr SUK tganu tidak berkecil hati...

    Huhuhu

    ReplyDelete
  2. Mana gambar kt lampu besar pesona 2015 tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak pegi sekejap masuk khemah pameran je., hehe2 lampu besar pesona tu wak tak prasan sbb hari pon dh hujann., ;p

      Delete
  3. suka pegi tmpt2 macam ni. byk info boleh kutip

    ReplyDelete
    Replies
    1. sblom ni mak gi pamersn mana? ade citer dlm blog takk? ;)

      Delete
  4. songket terengganu memang cantik.....kdg rasa nk beli banyak2....tp xmmpu hik hik hik

    ReplyDelete
    Replies
    1. leh korek je duit kat bank makk., hihi2 kata org biar papa asal bergaya.,

      Delete
  5. terengganu ni saya paling suka makanan dia

    ReplyDelete
  6. sampai bila Wak pameran ini? nak pergi klau ada lagi.

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat