Thursday, 26 November 2015

Q7 | QX70

Audi Q7

Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Days left: 4/30
ost of the Day: 4/4

The Audi Q7 is a full-size luxury crossover SUV unveiled in September 2005 at the Frankfurt Motor Show.

The Infiniti FX-series (called the Infiniti QX70 from late 2013) is a mid-size luxury crossover SUV produced by the Nissan-owned Infiniti luxury vehicle brand since the 2003 model year.

Tiadalah penulis berminat dengan jenama kereta diatas walaupun setiap hari penulis akan limpas didepan kedai showroom itu. Tapi kalau ada orang hendak beri percuma apa salahnya kan. Lol.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Infiiti QX70

6 comments:

  1. K.Sham ni kluarga besar.. kena guna lori 2 tan jer yang senang nyer.
    - keta comel macam tu.. memang carik pasal la..

    ReplyDelete
  2. Kalau ada orang nak beri percuma, beritahu saya juga, wak :)

    ReplyDelete
  3. Logo idaman ni wak..mimpi je lah nak dapat huhu :)

    ReplyDelete
  4. ingatkan wak dah menang fotografi contest dapat Q7..

    ReplyDelete
  5. Mahal tu harganya.. mampu tengok je setakat ni..

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly