Saturday, 14 November 2015

SHARING YOUR PROBLEMS



Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 14/30
Post of the Day: 2/4

INI peringatan diri penulis sendiri juga. BLOG sendiri bermasalah, janganlah mencarut dalam blog oranglain ya. Samalah juga, RUMAHTANGGA sendiri pun bermasalah, janganlah kacau tepi kain orang pula.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

11 comments:

  1. Orang macam tu pun ada juga ke wak.. Sabar aje la kan..

    ReplyDelete
  2. Ni orang panggil pokok duit-duitkan Wak..
    Spesis pokok tumpang..

    ReplyDelete
  3. Ada masalah cuba google totorial camana nak atasi....
    Ramai jer orang yang kurang kasih sayang Wak.....

    ReplyDelete
  4. heh..heh..xbelajar subjek pendidikan moral kot...sabarlah wak.

    ReplyDelete
  5. kalaulah pokok duit-duit tu keluarkan duit..ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha... betul cik sal... i setuju....
      Sep sep sikit

      Delete
    2. Huhu..kalau lqh betul kuarkan duit .kak yan dah tanam keliling rumah

      Delete
  6. Betul tu wak..menulis dan komen secara berhemah

    ReplyDelete
  7. Pokok duit-duit ok lagi dari pokok dedalu kerana dia penumpang yang tidak menghisap atau membunuh tempat yang ditumpangnya. Tak gitu?

    ReplyDelete
  8. deep tuh wak..betoi..da ade blog sendri mencarot jela dlm tuh..nk gak nyebok ke blog org..hahah

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly