Tuesday, 17 November 2015

THEY'RE GOING TO DO IT AGAIN! DEMM

Najib Dan Obama Ber-SELFIE Dalam 'The Beast'

Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 17/30
Post of the Day: 2/4

PRESIDEN Amerika Syarikat Barrack Obama akan datang lagi ke Malaysia minggu ini sempena persidangan Asean ke 27 (18-22 November 2015).

Pautan lalat: US President Obama to visit KL again in November

Blog bukanlah hakmilik kekal.

17 comments:

  1. Replies
    1. mak nak dia datang cara baik ke cara tak baik., harhar2

      Delete
  2. Moga bumi Malaysia bertambah makmur

    ReplyDelete
  3. hmmm.. agenda ape pulak kali ni...

    ReplyDelete
  4. Wak ...

    Dia datang nak check check kawan kawan dia kat sini hahhahahaa

    ReplyDelete
  5. Fuhhh bahaya... risau titew...
    Takut ada kejadian spt paris...

    Huhuhu

    ReplyDelete
  6. 18-22 nov... titew outstation
    ..huhuhu

    ReplyDelete
  7. bentangkan karpet merah mengalu-alukan kehadirannya mcm selalu...raikan tetamu.

    ReplyDelete
  8. naper lah PM kita sgt menyanjung president US nih...
    dulu2 zmn tun M, dia terang2 bgtau yg dia tak suke US tp skrg nih kite mcm dh terlebih2 ngampu US naper lak...

    ReplyDelete
  9. ok, x tau pon dan skrg pun masih xtau.. ahahha

    ReplyDelete
  10. Macam biasa, bentang karpet and say welkam.

    ReplyDelete
  11. Pastinya bawak kereta kalis peluru dia tu. Takut sangat kan.

    ReplyDelete
  12. yg 4 ketul tu miniature apa ye..banyak tul props wak tuk photoshoots...hehe....



    ReplyDelete
  13. Pesan kat sidia...jangan lupa bawa kayu golf ...huhu

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat