Monday, 23 November 2015

TOP COMMENTATOR BLOG MUMMY JULIA YANG JELITA KATANYA

Keris Melaka

Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Days left: 7/30
Post of the Day: 2/4

KELMARIN penulis pun mendapat hadiah cenderahati dari blogger Mummy Julia yang jelita dari Melaka. Alasannya kerana penulis menjadi Top Commentator bulan October. Alhamdulillah, penulis merasa berbesar hati juga dihargai sebegini. Tanpa kawan-kawan yang best-best itu siapalah penulis yang ini kan. Mummy kanns. Semoga kita tetep menjadi rakan-rakan siber yang baik-baik sahaja. Dan penulis hanya mampu membalasnya dengan serangkap pantun:

Pulau Pandan Jauh Ketengah
Gunung Daik bercabang tiga
Hancur badan dikandung tanah
Budi baik dikenang juga.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Top 10 Ohsem Blogger Oktober 2015 by Mummy Julia.

41 comments:

  1. waaahhh...bestnyerrr wak dpt keris hang tuahhhhhh....heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ofcozla best dpt dr blogger mummy yg juliterr tewww., hehe2

      Delete
  2. Replies
    1. hehe2 hobi suke suki je pokcik bila lagi nak buat top commentator., ;p

      Delete
  3. Keris comel pun bila kena kamera wak cantik jadinya.Tahniah wak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe2, tembak2 suke suki je mak., timekasyehh ;p

      Delete
  4. Replies
    1. timekaseh makPah., keris yg tajam dan chantek ukirannya makPah kann., ;p

      Delete
    2. boleh buat tikam orang tu wak...haha

      Delete
  5. Alamak beso pulak keris tu kalau tak bleh kasi ironman pinjam...ekekek...moga murah rezeki wak pasni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape klise ironman pakai keris makgaram yeee ., hehe2

      Delete
  6. boleh hulk guna utk bersilat nanti

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. apala mummy nih, hulk pown pakai spender tauu., harhar2

      Delete
  8. hishh cantikk pic wakk.. jeles mummy!..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tembak2 je mummy, lenkali leh letak model mummy kat situuu., hehe2

      Delete
  9. Wakkk.. Thanks na sudi terima hadiah tak seberapa dari mummy..dan thanks juga sebab sudi ceriakan teratak mummy tu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe2 no worries la mummy, blogger will support other blogger jugakk., ;D

      Delete
  10. Hujung2 tahun ni ramai orang buat kenduri berkhatan..
    - try tanya.. Hulk ngan Ironman dah sunat ke? boleh guna keris tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ammvoii mak sham tuu, jauh bebienor berimaginasi gituuu., harhar2 ai laike ;p

      Delete
  11. Tahniah, pinjam keris tu sebulan ti Cikna pulang balik ye....;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wehh cikna mana bole pinjam, fenat tau wak komen2 blog mummy julia tuuu.,
      kalo cikna nak silala singgah n komen2 blog mummy julia pula., mana tau nnti cikna dpt menara tamingsari pulak ., hehe2

      Delete
  12. Replies
    1. syukur je kann., hehe2 thanx cik nuyui tuuu ;p

      Delete
  13. kalu kn tikam mati x wak? errr maksud sy hulk tu... ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. keris nih bukan sebarang keris, keris melaka diberi nama, kalo tikam blkg gerenti leh sakit hati., harhar2

      Delete
  14. Keris disisip tepi pinggang
    Buat hiasan ketika bersanding
    Hati teringin nak makan kambing panggang
    Apakan daya hanya ada daging dinding

    Jawab wak jawab

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keris disisip ditepi pinggang
      Samping dipinggang asyik terjatuh
      Kalau teringin nak makan kambing panggang
      senggol senggol je cik asben sorang tuh., kihkih2

      Delete
    2. Kena pergi makanla camni. Haha.

      Delete
  15. Replies
    1. hadiah mestila chantek dari rakan blogger yg jeliter., hehe2 tenkiu2

      Delete
  16. tahniah. gud luck.. teruskan berblog dan mengomen..:)

    ReplyDelete
  17. Amboi wak ......dpt keris nampak, jangan bersilat sudah hihi

    ReplyDelete
  18. Alhamdulilah..murah rezeki mummy...

    ReplyDelete
  19. Wak kenapa keris lekuknya mesti ganjil...

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat