Sunday, 27 December 2015

HELPING MY TEENAGE SON LEARN TO DRIVE



KELMARIN untuk pertama kalinya seperti abang dan kakaknya yang terdahulu, penulis telah mengajar anak lanang penulis yang baru lepasan SPM itu untuk memandu kereta cikbibah pepel. Beliau sekarang ini sedang mengikuti kursus undang-undang untuk mendapatkan lesen memandu kelas B (motorsikal) dan D (kereta) sekaligus. Penulis biarkan beliau memandu dibelakang stereng dari simpang ke UniKL limpas tasik biru sehingga ke hujung jalan Sekolah Seni dan berpatah balik sebanyak 3 kali pusingan.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

20 comments:

  1. Belajar pandu kereta dulu dengan adik je sebelum belajar dengan instructor kelas memandu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. untunglar ada adik leh ajar pandu kete., hehe2

      Delete
  2. anak dara saya pon hari ni mula kelas memandu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh mak dah ada anak dara jugak., samalar kita., hakhak2

      Delete
  3. selamat berjaya.... huiyoooo ~

    Lesen B full.. nak moto ape tu..? hik2

    ReplyDelete
  4. wak pun guna perkataan 'limpas'..
    sekrg mudah, kereta auto..dulu manual je..naik bukit 3 kali baru lepas..huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak pon ade ramai kawan sabahan bahh., ;p

      Delete
  5. good luck untuk anak lanang wak :)

    ReplyDelete
  6. Semoga ansk lanang nya mudah untuk ambil lesen kelak

    ReplyDelete
  7. semoga berjaya dapat lesen dan boleh membantu ibu bapa

    ReplyDelete
  8. teringat masa amik lesen dulu....gigil bwk kete....skg org gigil tgk sy bwk kete...keh keh keh

    ReplyDelete
  9. Yelah.....kalau tak ditrainingkan anak lanang tu, bila nak biasanya ye dak!

    ReplyDelete
  10. Tak banyak episode jantung bergegar ke Wak.

    ReplyDelete
  11. semoga dipermudahkan utk anak wak bljr ya..

    ReplyDelete
  12. Bagusnya belajar memandu sendiri.. aiza belajar dengan cikgu mengajar memandu tu je..

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat