Thursday, 17 December 2015

MY GIRL ASKED ME TO LOOK AFTER HER TORTOISE



MALAM kelmarin tuan punya kura-kura, si anak wedok penulis yang itu telah tiba ke rumah merpati penulis. Rindunya pada si kura-kura itu bukan kepalang. Sekarang, tuan punya kura-kura dan kura-kura itu sendiri sedang menaiki bas ekspres bersama-sama pulang ke gagang.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

18 comments:

  1. comelnua kura2 kecil...kura2 naiki bas pulang ke gagang yer wak mcm sireh pula ya.

    ReplyDelete
  2. macam mudah je bela kura-kura ni..makanannya apa ye..tahannya kura-kura naik bas lama2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. makanan kura2 ada dijual kat kedai jual ikan aquarium tu, bukan ikan kat pasar basah ye mak., hehe2, tahanlah naik bas sama2 tuannya., ;p

      Delete
  3. Haha... comel...
    Sibbaik selamat kura2 di bawah jagaan ayah si anak wedok...

    Tahniah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sikit lagi nak kena goreng masak kicap ., harhar2

      Delete
  4. Kirim salam kat dia ye wak. Comel pulak anak dara bela kura2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah mak siti tuuh., chomey kann kura2 tuuh

      Delete
  5. Replies
    1. chomeyla sangat., belala kura2 mak., hakhak2

      Delete
  6. Wak nangis x bila anak&kura2 xde kat rmh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haruslah nangis., nanges kegumbiraan bolee., harhar2

      Delete
  7. comelnya kura-kura tu, kecik sangat :)

    ReplyDelete
  8. Comelnya kura2 tu. Salam Jumaat Wak :)

    ReplyDelete
  9. Ada nama tak wak kura-kuranya?

    ReplyDelete
  10. atotototo shooo cute la Wak.. hehe..

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat