Friday, 20 January 2017

GOOD MORNING MASAI



Selamat pagi Jumaat kawan-kawan penulis semua-semua lah.

Sekarang ini kalau petang saja turun hujan. Kalau hujan saja mesti diwaktu petang. Yang tidak seronoknya bila pejabat dalam kotak sardin ini pun selalu banjir. Biarkan. Biarkan.

Cerita lalat lain. Setiap pagi pekerja-pekerja baju merah (gambar bawah) akan berebut-rebut menaiki bas no. 2 dan no. 3 disimpang itu. Bukan tiada bas lain yang datang, tapi sanggup berebut-rebut seperti sardin juga.

Blog bukanlah hakmilik kekal.


15 comments:

  1. Baju merah ni uniform sykt apa ye?
    Belakang rumah kakak ramai dari sabah/s'wak yg pakai uniform ini sebelum subuh dan pergi kerja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. baju merah nih semua subcon shiprepair.. mcm2 syarikat ..

      Delete
  2. driver bas perempuan kot Wak, iye ker.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahar mukin kot mkcik., tu yg berebot2 nak naik bas tu jugak., ;D

      Delete
  3. hahaha .... memang depa suka dok berhimpit2 kot ....
    banjirnye naik sampai dalam kabin ke ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahar2., suker la sangatt ;D

      banjir x smpi dlm kabin, tapi xleh kuar kabin sbb banjir kilat .. hehe2

      Delete
  4. tu berebut2 sbb nk duduk kerusi blkg hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sibbaik x berebut2 nak duduk kat atas bumbung bas kann., hehe2

      Delete
  5. Semalam skudai pun ada banjir kilat wak..
    Sejuk tu sebab suka berhimpit2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amvoiii suke erk mkcik berhimpit2 gituuu., hahar2

      Delete
  6. wak x yah berebut naik bas tau..nnt patah sayap wak lalat..ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. patah sayap xper mkcik, jgn patah hati sape nak ganti., hahar2

      Delete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat