Saturday, 4 February 2017

ADAT TURUN KE BENDANG



Penulis ingatkan panas terik hingga ke petang. Rupanya hujan turun dengan lebatnya selepas waktu asar tadi sehingga waktu hendak pulang pun masih belum mahu berhenti.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

5 comments:

  1. Bendang mana ni wak. Sebelah yg kaler biru tu bkn ofis kotak ke wak? Hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. opis dah jadi macam bendang la mkcik siti., lainla kalo dok opis tingkat 21 tu kanns., ;p

      Delete
    2. Sblm duk opis tgkat 21 makcik pn pnah keja dlm opis kotak. Dlm opis kotak tu lah makcik berjumpa jodoh dgn pakcik eder. Ops. Hee..

      Delete
  2. Wak tu dah tahu nak turun ke bendang pakaila boot Phua Chu Kang.

    Hew! pakai selipar jepun jer... nanti boleh kena gatal-gatal kaki tu

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat