Wednesday 22 February 2017

DOES PLAYING CHESS MAKE CHILDREN SMARTER



Sejak penulis tidak lagi bertugas memotong rumput ke luar daerah, penulis terpaksa melayan kerenah anak lanang bocah cilik hari-hari. Kini beliau sudah berminat untuk bermain bowling dan catur. Penulis hanya tolong temankan sahaja sebab tiadalah kaum kerabat lain yang berminat melayannya. Biasanya penulis akan ajar dan berikan kemenangan mudah sahaja kepada anak lanang. Harap-harap minatnya berpanjangan dan membesar sebagai johan. Amin ya robbal alamin.

Blog bukanlah hakmilik kekal.















10 comments:

  1. Opocot. Tokojut den anak wak konyit mato kek den.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahar tetibe mkcik speaking rembau erk., no worries la mkcik siti, kenyit xde makna yee.,

      Delete
  2. hahaha.. baru nak merasa rapat dengan daddy.. apa salahnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn., xkan rapat dgn emaknye sahaja., huhu2

      Delete
  3. Replies
    1. wak guna animator dlm photoshop je., hehe2 cincai2 sajeeew

      Delete
  4. anak kite minat chess tapi mak pak tak minat chess .... selagu rasank cabut rambut klu anak ajak main chess .... pastu nk hantuk kepala kat dinding .. dasatkan hahaha

    so skrg ni harap dia main chess setiap hari di kelas chess sekolah dia je la ... main dengan kawan2 dan coach die je ....sbb dah hari2 main chess dia tak ajak mama main dah ..selamat ....

    ReplyDelete
  5. dah balik kampung la ni eh en me hehe

    ReplyDelete
  6. wak... acaner nak buat pict.gif tu ea?

    yang boleh gerak2 tu.

    ajarkan wak

    ReplyDelete
  7. Mrs. A pun suka main chess tapi takde saper nak lawan sebab anak-anak dan bapaknya tak main chess senang kata tak reti-reti dah ajar pun mudah lupa.

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat