Saturday 18 February 2017

EH, ADA AWEK MUDA JELITER NAK GAMBIRAN DENGAN WAK!

The lightest ball he could get, Kompleks Pusat Bandar.

Ahad kelmarin, penulis sudah berjanji dengan anak lanang bocah cilik untuk bermain bowling lagi. Jadi petang tadi, berbowling penulis berdua dengannya di kompleks pusat bandar itu. Selepas berbowling, anak lanang meminta dibelikan aiskrim sundae cone sehinggit. Murah gila, getus hati penulis. Jadi, penulis belikan dua kon, satu kon untuk diri sendiri.

Dalam perjalanan pulang, sempat penulis singgah di pejabat pos Masai mengirimkan 2 keping poskad.

Cerita tajuk lalat. Petang jumaat, 2 rakan sekerja dari key ell datang dengan membawa 3 komputer projek baru. Tinggal tunggu lesen perisian saja untuk dipasang pada hari Isnin nanti.


Blog bukanlah hakmilik kekal.

Sundae Cone to make you fatter.

My homemade postcards for international penpals, Pejabat Pos Masai, Johor, Malaysia.

No hanky panky in Pasir Gudang yard. Backlighting photography technique helps to create dramatic and mysterious photo.

3 comments:

  1. siapa awek dlm gambar last tu ..... kemain rapat bergambar ngan wak ... anak dara wak ke ?? tp nape mesti bergambar kat tmpt kerja.... jeng2

    ReplyDelete
  2. Gambiran tu meaningnya apa wak?

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat