Monday, 6 February 2017

ENGKAU JANGAN SAMAKAN AKU DENGAN SI JAAFAR DENGAN SI HASHIM DENGAN SI SALLEH TU PAH

"When going green is not enough. 11.06am, Woodlands old town."

Ahad pagi yang biasa.

Selepas menghantar isteri penulis (yang itu) main mahjong mengurut kaki di Giant, penulis pun berlarian dan berenang-renang ke seberang tambak. Alone matcham biasa. Hari Ahad yang tenang kerana tiada kesesakan lalulintas di kedua-dua pusat pemeriksaan CIQ.

Tepat sejam, selepas membeli suratkhabar dan sebongkah berlian, penulis pun kembali ke tanahair dengan selamat. Dan sempat lagi tiba di Giant sebelum isteri penulis selesai main mahjong urut kaki.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

12 comments:

  1. Hari ahad hari utk baca sokkaba spore ye wak 😆

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan berenang renang ketepian ye mkcik siti., baby sehat erk?

      Delete
  2. Wah, wak nyebrang tambak macam balik kampung aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa kang., sesekali je nyeberang., bukan kene naik rakit ponn., hehe2

      Delete
  3. Replies
    1. manede jiran kat seberang tu mak, jalan2 hilangkan kebosanan jeeer., huhu2

      Delete
  4. Replies
    1. alaa, nyeberang longkang bakang umah jeew., hehe2

      Delete
  5. Replies
    1. haha2, ober the longkang cikkak yee., ;p

      Delete
  6. Wak ada ker kat sebarang tambak tu...hehehhe

    ReplyDelete
  7. dah kenapa panjang sangat tajuk bang Jamil?

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat