Wednesday, 8 February 2017

NASI AYAM PENYET TOP TEN DAN AIR SUAM PASIR GUDANG

Does eating rice everyday make me fat?

Makan tengahari di tempat yang biasa. Warung Top Ten Taman Pasir Emas, Jalan Pengkalan 5, Kampung Pasir Putih, Pasir Gudang, Johor. Banyak sangat pasir kan? Jangan tabur pasir ke dalam periuk nasi penulis sudahlah ya.

Seperti biasa, penulis memesan nasi ayam penyet dan air suam sahaja. Dibawah atap zink yang panass atas dan bawah. Aduhai.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

17 comments:

  1. Kalau PC suka minta kuah sup lebih Wak...hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo sup lebih tu dh mcm menyelam sambil minum air tu makcik PC., hehe2

      Delete
  2. Hari tu makan kat kedai lain... okeh ! nak kena singgah sini pulak lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. maila singgah lagi dan lagi., hikhik2

      Delete
  3. Dah lama x jenguk johor. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. maila jenguk johor sblom kene pakai paspot., hahar2

      Delete
  4. Dah jarang sangat makan nasi waktu tengahari sekarang ni Wak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. untunglah pinggang mkcik dh slim mcm ziana zain tuuu., kehkeh2

      Delete
  5. pergh..bukak blog terus pasal makanan..aiyaaa lapooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuu blom bukak baju ada sekuntum bunga raya., harhar2

      Delete
  6. Replies
    1. jemput mamam ayam penyet mkcik tuuuh., ;p

      Delete
  7. Mrs. A suka kalau yang ayamnya itu ayam madu.

    Lapar pulak nampak nasi ayam penyek Wak tu.

    ReplyDelete
  8. Johor katanya tengah panas berdengung...lama tak balik kampung nih

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat