Sunday 5 March 2017

A WEEK AFTER I WENT TO TANJUNG BALAI KARIMUN

One of the two vacations memento t-shirts from Indon I bought last week. I should buy more but there were no Large size.

Minggu lepas penulis sudah pun berwisata di Tanjung Balai Pulau Karimun, Indon. Untuk baca entri hari pertama sila selingkuh di SINI, dan hari kedua untuk perawan atau janda sila COCOKin di SINI.

1. Tanjung Balai Day 1: Kebosanan Mencipta Kelainan.
2. Tanjung Balai Day 2: Pengalaman Berwisata di Tanjung Balai Karimun.

Adalah lebihan wang sebanyak 2 juta rupiah sahaja. Bila hendak ditukar semula ke wang ringgit, penulis boleh kerugian enam poh hinggit. Banyak juga tuh, getus hati penulis.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

3 comments:

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat