Friday, 3 March 2017

READY IN 30 SECONDS, NOT 30 MINUTES



Sekarang, penulis terpaksa keluar menemani rakan-rakan setugas makan tengahari setiap hari. Perut pun semakin maju kehadapan. OTL

Kelmarin, penulis memesan burger ayam istimewa (baca, chicken burger special) di Kompleks Bandar. Punyalah lama menunggu ahkak itu memasak roti burger, memanggang ayam burger, meletak sayuran salad dan menggoreng telur dan datang menghidangkan ke meja penulis. Rasa bercinta rasanya sampai berjanggut. Teringat cerita wayang 'The Founder' yang penulis tonton minggu lepas atas talian secara percuma. Cerita tentang pengasas restoran McDonalds yang membuat francais dan membeli syarikat asal McDonalds. Kawan-kawan patut menontonnya, eyh.

Blog bukanlah hakmilik kekal.





9 comments:

  1. ahkak tu buat dengan sopan dan santun, tu yag lambat wak

    ReplyDelete
  2. tak pe lah.. perut kena maju kehadapan seiring dengan usia.. :p

    ReplyDelete
  3. Kalau ai, memang dah selamat kutinggalkan.

    ReplyDelete
  4. mesti teliti sgt nk siapkan beger tu wak siap kira-kira halus lagi

    ReplyDelete
  5. Pekerja baru kot agaknya tak pro lagi haha.

    ReplyDelete
  6. Ah penantian satu penyiksaan. Ngap2 kejap je kan wakkkkk.

    ReplyDelete
  7. kalau tang makan mana boleh lama2. huhu

    ReplyDelete
  8. Adoi.. lemah gemalai sangat nie.. Kalau lama cengginie memang tak tunggu dah.. tambah bila perut lapar.. hehehe

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat