Saturday 8 April 2017

JOM ASAH SENJATA KE STADIUM ESOK MALAM



Minggu lepas, semasa tunggu sebelum masuk menonton wayang di Todays Market itu, penulis mengajak anak lanang penulis itu untuk ke stadium larkin. Tidak sampai 13 minit, anak lanang kata dia sudah tempah tiket. Tidak perlu lagi beratur berhimpit-himpit bertolak-tolak takut tidak dapat tiket. Bolasepak Johor sudah maju kan?

Pagi tadi, anak lanang sudah ambil tiket di stadium.



Esok malam bolehlah penulis menembak-nembak perlawanan bolasepak setelah berpuluh-puluh tahun tidak menjejakkan kaki ke stadium Larkin itu. Kamera Nikon lama penulis yang berzoom tinggi itu pun sudah bersawang dan berhabuk pula.

Jumpa kawan-kawan disana disana. Majulah sukan untuk FAM, erkk!

Blog bukanlah hakmilik kekal.





3 comments:

  1. Replies
    1. cik Kay,

      Adat pertandingan memang begitu,,
      Kalah menang tiada yang tahu,,
      Yang menang belum tentu,
      Kalah pula belum sampai waktu.

      Delete
  2. bila nak tunjuk hasil tembakannya wak?

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat