Saturday 15 July 2017

AFTER SUNRISE

On Senai Desaru expressway (SDE) this morning | Johor 2017

Pagi-pagi subuh sepi-e, penulis telah dikerah anak lanang untuk menghantarnya ke lapangan terbang Senai. Anakanda ada jemputan kenduri kahwin di Sibu belah saudara isterinya.

Dalam perjalanan pulang, sempat penulis singgah di atas jejatas Lebuhraya Senai Desaru untuk menangkap gambiran matahari terbit diufuk timur itu. Dan bertemu dengan fotografer Apai yang sudah lama berada disitu.



Nota lalat. Alfatihah untuk rakan sekerja lama Shimano Pekan Nenas dan sekolah menengah pekan nenas, arwah Hashim bin Yusof kerana kemalangan jalanraya.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

aDm | McDonald's restaurant near Senai airport | Johor 2017

Senai airport arrival hall | Johor 2017

Motorcycle accident before Permas Jaya exit on  East Distribution Link (EDL) highway | Johor 2017 

Metro Ahad: "Tiada Lagi SMS Nasihat" arwah Hashim bin Yusof 2017

5 comments:

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat