Saturday 8 July 2017

BLOOD AND URINE SCREENING TEST

Urinex is an antibiotic that fights infection caused by bacteria. Urinex is used to treat bladder infections.

Hari Sabtu yang biasa-biasa.
Pagi-pagi Subuh sepi-e penulis ingatkan hendak memulakan Uber, tapi terlupa pula hendak mengemaskinikan dokumen insuran yang baru diperbaharui. Kena tunggu sehari lagi lah nampaknya.

Usai menghantar isteri penulis dan anak wedok membeli barangan dapur di pasaraya Tesco pagi tadi, penulis terus berlarian ke poliklinik untuk membuat pemeriksaan kencing dan dara (baca, urine and blood test) berkala yang sudah lama tertangguh.

Nota lalat. Terkini. Keputusan screening test macam biasa, kadar kolesterol yg tinggi. Buat masa ini, tiada kencing manis, batu karang, darah tinggi dsb. Dan stamina still boleh menten 33 min. ;p

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Left: the beautiful misi, I think she's just working here ;  Right: my arm after the blood withdrawal using needle - ahdoii

5 comments:

  1. semoga Wak diberi kesihatan yang baik

    ReplyDelete
  2. Harap2 gula ok, kolesterol ok, asid urik ok, poket ok.

    ReplyDelete
  3. Semoga wak sentiasa sihat walafiat.... Semoga sentiasa dalam rahmat Allah swt

    ReplyDelete
  4. ok ke bacaannya wak? saya lepas raya, sugar borderline.. huhuhu. tak psl kena diet balik

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat