Sunday, 16 July 2017

KADANGKALA KESABARAN ADALAH KUNCI KEJAYAAN - CAPTAIN AMERICA

Spider-Man: Homecoming 2017 has the best post-credits scene since The Avengers

Malam semalam penulis telah menemani isteri penulis (yang itu) dengan kaum kerabat yang lain untuk menonton wayang Spider-man Homecoming 2017. Bila wayang tamat, kaum kerabat yang lain masih tidak berganjak dari tempat duduk masing-masing walaupun penonton yang lain sudah pulang ke gagang kerana kami ingin menunggu babak akhir sedutan selepas gulingan kredit (baca, scrolling credits). Akhirnya kami ketawa bersama-sama kerana telah tertipu! Walaupun babak tambahan itu ada, tetapi penantian itu tidak berbaloi. OTL

Nota lalat. Pembaca perasan tak penanda tetikus penulis dalam blog ini sudah bertukar menjadi lelalat? Lol. Tapi kalo nmpk pepijat atau masih tak nmpk maksudnya dah pendek umur. ;p Jgn mare, penulis gurau-gurauan saje.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Bonus foto lalat:

Post scene bonus: This abam Bangla cleaner also wanted me to leave the cinema! Ha Ha Ha

5 comments:

  1. klu tgk wayang sy pun suka tgk sampai credit title abis... tu pesan cikgu saya... saya tak perasan sgt tetikus tu tp bila msk sini sy terpegun header yg cantik dan jelas tu... cantik sgt header tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lg pesan cikgu cikkak sheila tuuh.,, kalo tgk wayang kene tutup henpon kann? kannns hehe2

      Delete
  2. WAH SERONOK WAK TENGOK WAYANG HINGGA HBS CREDIT TITLE YA...DH LAMA XTENGOK WYGPUN

    ReplyDelete
  3. Saya baca guna handphone.. Tak nampak lelalat tu.

    ReplyDelete
  4. haha..gambar last tu win Wak.dahlah pose sama.aish, belum sempat nak tengok

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly