Sunday, 30 July 2017

KEMANA TUMPAHNYA KUAH KALAU TIDAK KE NASI

Tapa Motor made an oilpalm's collector motorcycle | Exhibition at Plaza Angsana 2017

Alhamdulillah, urusan jual beli dan serah milik tanah pusaka kakak yang tua kepada adiknya telah selesai pagi tadi dengan aman damai sejahtera sentosa senantiasa. Amin.



Blog bukanlah hakmilik kekal.


Pesuruhjaya Sumpah Jalan Dhoby | Johor Bahru 2017

Sisters | Masjid India Jalan Dhoby | Johor Bahru 2017

7 comments:

  1. Kalau kuah basi, tumpah ke tanah atau tong sampah aje

    ReplyDelete
  2. bab2 sera tanah ni mmg nak kena buat cepat2 kan.. jangan tangguh2kan.
    lagi hidup, settle kan.. tapi i tak ada tanah lah wak. ada tapak rumah je. tu pun bank punya.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...dipermudahkan =)

    ReplyDelete
  4. adoih cursor bentuk lalat pulaaaaak hahaahha

    ReplyDelete
  5. Aah.. muka macam wak... *tadak kaitan*

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly