Sunday 27 August 2017

FLAT LARKIN

Flat Larkin | Johor 2017

Sabtu pagi penulis bertugas memotong rumput seperti biasa.

Tengahari penulis berlarian ke stesen bas Larkin Sentral untuk mengambil anak lanang yang baru pulang dari Melaka bersama rakan lelakinya. Sebelum mereka sampai, penulis sempat lagi singgah di Plaza Larkin untuk menjamah pisang dan keledek goreng.

Malam pula penulis berlarian ke Bazar Karat JB. Dalam perjalanan pulang ke gagang, penulis sempat lagi membeli sate dan durian pahang ditepi longkang yang berharga rm45 sekilo. Aduhai sakitnya tuh disini. Beli sebiji sudah.

Nota cuti lalat. Isteri penulis (yang itu) sudah berangkat pulang ke rumah panjang Sedi pagi tadi bersama anak lanang bocah cilik dan anak wedok remaja sempena cuti sekolah yang panjang.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Flat Larkin | Johor 2017

Shopping for MP4 kids player | Bazaar Karat JB | Johor 2017

2 comments:

  1. AGAKNYA APA CITER KAT FLAT LARKIN TU WAK

    ReplyDelete
  2. Durian JDT dah habis musim sekarang.
    Tunggu bulan 12 nanti ada musim buah2an lagi.

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat