Saturday 12 August 2017

KAWASAN PEJABAT DIGENANGI AIR BANJIR



TENGAHARI tadi sebelum ke surau dalam limbungan untuk bersolat jumaat, hujan mula turun. Bila khatib membaca khutbah, hujan pun turun dengan lebat anjing dan kucing. Penulis ingatkan usai solat hendak membeli buah-buah belahan seperti nenas, pisang dll di kantin atas bukit. Tapi bila ada rakan-rakan sekerja wassap gambar pejabat sudah dilanda banjir, maka bergegaslah penulis balik ke meja kerana beg galas penulis ada dibawah meja diatas lantai. Aiyah.

Nota lalat lain. Kelmarin bila penulis bawa beberapa paket kek lapis Hamidah yg dibeli di lapangan terbang Kuching, beberapa rakan suka lah pula. Dan tadi ramai sudah mahu membeli dan memesannya.

Blog bukanlah hakmilik kekal.



2 comments:

  1. Siapa yang kena cuci kesan banjir tu wak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. adela 2 3 org mkcik cleaner nih gune vacuum besar., sekejap je dh kering., hehe2

      Delete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat