Tuesday, 24 October 2017

BERKUNYIT DI CAR WASH SEPOH HINGGIT

Perjiranan 9, Pasir Gudang this afternoon.

Sila abaikan dua orang Bangla yang sedang kepenatan itu.

Sejak balik dari Pengerang kelmarin dengan tubuh badan cikPutih yang masih penuh dengan tanah kemerahan, penulis masih tidak berkesempatan untuk mencuci cikPutih itu. Tengahari tadi baru tergerak menghantar ke tempat cuci kereta walaupun langit sudah mendung dan hujan gerimis sudah mula turun. Biarkan biarkan. Bagusnya di sini, harga mencuci kereta masih belum naik harga. Tempat cucian lain sudah menjangkau rm14.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

13 comments:

  1. kat sini br naik harga rm8 ke rm10

    ReplyDelete
    Replies
    1. rm8? bia betik, wahh murahnye., katne tuuuh., mesti harga air paip pon dh naik kann., huhu2

      Delete
  2. Ermmm,kereta yang berkunyit ke wak? Suspen je tajuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe2 releks arr nek., sila abaikan tajuk., ;p

      Delete
  3. bangla tu kepenatan nmpak mcm berkunyit ke?

    ke maksudnya kete wak yg tukar color ke kunyitan?
    kt kl ada lg yg bawah rm10 tp luar saja lah cuci

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangla tu mcm berkunyit je., hahar2 tp kete wak pon dh berkunyit gak dh jadi kaler kemerahan gituuu.,

      Delete
  4. Berkunyit memberi tafsiran yang pelik dalam fikiran saya..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo xper bro, kita manusia fikiran berbeda-beda., hahar2

      Delete
  5. Harga RM10 di Seremban untuk kereta tetapi MPV dan sewaktu dengannya RM15..
    Agak mahal jugak kannn...

    ReplyDelete
  6. Tak seram ke Wak hantar keta kat gang kunyit.

    Manalah tahu kot-kot Wak dijadikan mangsa ngeh!ngeh!ngeh!

    ReplyDelete
  7. Wak keja di Pengerang ke skrg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. xlah, masih kat pasir berdengung nih., huhu2

      Delete
  8. Seram gak tajuk dan gambar. Haha

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly