Sunday, 1 October 2017

RUMAH TERBALIK UPSIDE DOWN KULAI



Semalam penulis telah berlarian ke Kulai melawat rumah terbalik Upside Down.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

10 comments:

  1. Banyak tempat dah ada rumah terbalik ni lalat. dulu time pergi yg kat melaka tu, rasa macam tu yg 1st. rasanya lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanye yg 1st kat KK ., tapi kat KK xleh amek gmbr., x boleh bahh kalo kao., hahar2

      Delete
  2. rama minat bina rumah terbalik ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorg pantang nmpak ada potential bisnes buatlah mini theme park., janji masyukk., hahar2

      Delete
    2. Wak ,makcik tinggal kat Kulai tapi xtau lagi ada rumah terbalik ni...ok juga ni bwk anak2 dah dekat sangat ni.

      Delete
    3. wak pon baru tu., budak2 yg sekolah dpt baucher tiket rm10 je ni., lgpon baru je bukak dpn IOI mall ., hehe2

      Delete
  3. Kalau di Negeri Sembilan rumah terbalik terletak di Lukut..
    Tapi saya belum pernah pergi mana-mana rumah terbalik sebab tak pandai mengayakan camne posing kat rumah terbalik tu, huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. lukut dgn melaka rumah terbalik tu pon wak dh smpi tau cik kak leez., lgpon ape nk risau nk posing bagai, sbb dlm umh tu nnti adela budak2 staff situ ajar camane nk posing, siap leh tolong amek gmbr ., hehe2

      Delete
  4. Bole ler singgah kalau balik kampung nanti

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly