Thursday, 2 November 2017

NASI ARAB AL HANIN BAYAR SESUKA HATI

Nasi Arab Al-Hanin Taman Rinting.

Esok adalah hari terakhir penulis bertugas memotong rumput di sini. Tengahari tadi, ada rakan sekerja penulis yang ingin belanja makan nasi arab bayar sesuka hati, katanya. Terimakasih daun keladi. Amin



Blog bukanlah hakmilik kekal.

Thanks kawan-kawan, Azemi, Wak Kamsol, Zaime, John.

Pay as you feel.

14 comments:

  1. First time dengar. Xde plak kes orang bayar singgit je ke. Hebat kedai ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahar2, org sengkek je byr singgit., hahar2

      Delete
  2. pandai tauke kedai guna psikology... takkan masak sedap2 dan portion yg banyak mcm tu ada yang tergamak banyak harga murah kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. psychology je., yg penting masakan sedap., org leh repeat., kanns

      Delete
  3. Replies
    1. kat Taman Rinting Masai Johor., mai lar.,

      eyhh, bila masa wak tumbuh tetek pulak nih., huhu2

      Delete
  4. kih3.. tak sangka wak dh jd kak heheheh

    takkan takde boh harga kt situ wak, naya klu nk suh org bayar ikut suka ati

    ReplyDelete
  5. Ke mana wak potong rumput selepas ini?

    ReplyDelete
  6. alamak betul2 ada lalt nakal kat mouse lah lalat2..best tengok blog ni unik..

    ReplyDelete
  7. Hari tu saya ada jumpa satu restoran dia kata bayar suka hati juga, tapi dia buat tiap hari jumaat je dan ada tempoh masanya untuk bayar suka hati tu.
    Selera saya tengok nasi arab tu, wak.

    ReplyDelete
  8. Yang penting makanannya nampak sedap.

    ReplyDelete
  9. mefan selerea.. sedap kena belanja makan kan hehehe

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly