Thursday, 26 September 2019

FRESH KURMA



Semalam penulis sudah berlarian ke TBS.
Sudah lama tidak singgah dan masuk ke dalam terminal.
Biasa penulis akan limpas sahaja di pintu C.

Sambil itu penulis terjumpalah buah kurma segar dari ladang.
Sekilo nam poh hinggit.
Aduhai.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

4 comments:

  1. Mahal jugak ye sekilo rm60.. huhu..
    susah nak jumpa yg Kurma fresh ni..

    ReplyDelete
  2. boleh tahan harganya wak, tapi itulah kat malaysia ni mana la nk jumpa buah yg fresh kan sbb tu mahal

    ReplyDelete
  3. sedapnya kurma macam ni...teringat pulak masa makan kat Pasar Kurma kat Madinah.
    baru tau kat TBS ada jual walaupun TBS dengan rumah ammi sepelaung je.

    ReplyDelete
  4. Kir murahlah kalau nak bandingkan dengan musang king.

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly